Erikas blogg

Sommar bilden!

Kategori: Idag

Äntligen har min syster fixat min blogg till lite sommar värme:d  Så gå gärna in på hennes blogg också www.emmacb.blogg.se. Igår var jag på min kompis Viktorias korfermation det var kul men lite lång tråkigt i kyrkan:( Lite efter det så åkte vi hem till henne och åt lite smarrig mat, det var gott. Sen öppnade Viktoria sina korfirmations presenter fina var dem, mycket smycken och en nikon kamera:D. Det ska jag också kanske få av min syster när hon har jobbat lite i sommar så ska hon köpa en ny så får jag hennes canon :P, längtaaar. Idag har jag ridit, sålt kvällsposten och tagit ganska många sommar bilder typ 283 bilder på mig i olika outfits. Här kommer en bild sen imorron får ni se en annan. Pusspuss.<3

KOMMENTARER:

  • Vavva :) säger:
    2010-05-02 | 20:53:40

    Fina nya bilder Erika!!! Kram // Vavva <3

  • Pernilla säger:
    2010-05-03 | 09:18:22
    Bloggadress: http://www.threec.se

    Kul att se att du och syrran kan fixa så mycket tillsammans. Snygga bilder...

    Kram

    Mamma

  • Petronella säger:
    2010-05-12 | 10:10:50

    En jätte fin bild Erika!!!<33333 Bästis<3

Kommentera inlägget här: