Erikas blogg

Lite förvirring!

Kategori: Idag

Sorry att jag inte jag har bloggat mamma tog ju sönder den datorn jag andvände. Men nu bloggar jag igen och försöker göra det så ofta jag kan det är inte så lätt med bara en dator i familjen. Jo förästen är alla här lediga på torsdag och fredag om ni är det så komentera till mig. Imorron ska jag sälja kvällsposten det ska bli kul och sen under dagen ska jag spela fotboll och på fredag ska jag hitta på nått kul med mitt fotbolls lag vet inte vad vi ska göra man ska betala 250kr. Men det fuskiga är att min mamma vet vad vi ska göra men inte jag blöö. Mer får ni veta imorron PussPuss <3 Ingen bild idag men imorron:D 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2010-05-13 | 16:04:44
    Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/

    Hoppas ni fick det kul på fotbollen :D

  • Pernilla Kennel Three C´s säger:
    2010-05-13 | 23:40:20
    Bloggadress: http://threec.blogg.se/

    Nu är det snart fredag och ni kommer att få reda på vad ni ska göra. Jag lovar ni kommer att få kul.

    Kram Mamma

Kommentera inlägget här: