Erikas blogg

Söndagen 5/10-09

Kategori: Idag

Idag vaknade jag vid 10 ungefär var helt genom svettig solen strålade in genom mitt fönster så jag kunde inte somna om . Jag hade bestämt mig för att jag skulle rida idag på emil, det gick väl bra men han är så jäkla seg och klumpig men han är snäll och gullig och snabb . När jag var klar så sadlade jag av och släppte jag in honom hos dom andra hästarna. Han sprang till dom och gnäggade och sparkade bak-ut :) Nu sitter jag vid datorna och chattar och bloggar . Snart ska vi grilla hamburgare mmm vad gott det ska bli:) Det är jätte varmt ute jag har hoppat stutsi-matta jätte länge sen blev jag jätte varm och la mig i gräset ett tag . Sen släppte jag ut Tarzan ocg Alice för att dom skulle leka.I tisdas så var vi ocg hjälpte till på kavinknatet här är alice med kalvin tröja.



 


Och här är en bild på emil:) lite suddig hittade inte en annan bra bild på honom:) sorry



Kommentera inlägget här: