Erikas blogg

Spännande dag!

Kategori: Idag

Jasså då vann Lena meyer-Landrut-Satellite Eurovision Song Contest 2010 jag tyckte inte den var så bra lite lång tråkig. Idag ska man själv spela hemma match mot Hittarp kl 16,00 kom och kolla vet ja:D Nu sitter jag vid datorn och har precis ätit lite fika med mina "päron"=föräldrar. Och jag vill gärna rida men vet inte om jag orkar sprang 2,5 km på Änglamilen igår det var väldigt jobbigt jag har inte tränat på ett tag så det var väldigt tung i benen. Har ingen bild idag Komentera vad ni ska göra idag PussPuss<33


KOMMENTARER:

  • Alma säger:
    2010-05-30 | 12:31:20
    Bloggadress: http://almahierner.blogg.se/

    Hejhej idag ska jag till min farmor det ska bli kul sen imorgon åker jag på klass resa med klassen det ska bli kul pusspuss<3<3<3

Kommentera inlägget här: