Erikas blogg

Roliga stunder!

Kategori: Idag

Idag kl 18,30 ska jag träna friidrott det ska bli kul. När vi var på hbg festivalen skulle man fylla i nått som handlade om halebob, så var den nån snubbe från halebob som ringde mig när jag var ute och sprang med sötis Alma så sa han att jag hade vunnit en telefon. Då blev jag jätte glad, idag skulle vi hämta den så vi höll på att flytta kontakterna i telia butiken så åkte vi till min mormor efter det och jag bara höll på att knappa på den. Nu är vi hemma och min mamma skull ha min telefon och prova lite men hon är helt galen på den :S hihi hoppas jag får den så hon inte VILL ha det då blir jag ledsen. Ni får ha det bra ses:D<33

KOMMENTARER:

  • Alma säger:
    2010-08-02 | 17:03:19

    Hej haha jag e inte söt det är ju du:)<33 jag ger dig tur och du det är 9 dagar kvar till vi ska till liseberg:)<33

Kommentera inlägget här: