Erikas blogg

Bilder på mina djur

Kategori: Idag

 Rubriken är bilder på mina djur.

Tja ni vet säkert vilka djur jag har 3 egna hästar och 1 kanin 1 hund och vet ni vad dom betyder för mig :D
Så jag ville gärna berätta lite om mig sj i det här inlägget, jag bor med min familj och 2 andra syskon Emma  är den ena hennes blogg är  www.emmacb.blogg.se och den andra är elin fast hon har ingen blogg.
Och min mamma och pappa mammas blogg är www.threec.blogg.se pappa har heller ingen blogg.
Ni vet kanske att det är vi som fringer in vädret varge morgon och varje kväll. Det är väldigt jobbigt att komma ihåg den exakta tiden den tiden är kl 8 på sommaren och på vintern 7:D
Så nu vet ni lite om min familj iallafall. Nu är det snart riktig sommar och dår ska man bada och sola så man blir riktigt brun. Då ska jag rida jätte mycket i sommar så emil min största häst blir riktigt stark och uttålig.
Så där vet ni lite om vad jag ska göra i sommar sen kan jag inte berätta för det ser ni i sommar:D
Ha det bra pusspuss!!

Bild på Zixten


Bild på Flisan


Emil är den beige häsen hade i´ngen annan bild.


Lady





KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: