Erikas blogg

Idah

Kategori: Idag

Var på fest igår ddet var kul det var hos Matilda men Isabelle var också där och hjälpte till att hålla i det också.Det var s jävla kul lite film och lite smått och gott .Och sen lite lekar och också . Och sen skulle vi springa en runda runt huset det var ju så mörkt så man måste ha ficklammpa jag och Cornelia sprang tillsammans . Man måste ju springa för et gick ju på tid:)Sen var kl 22.30 dåå skulle några hem . Tur att min mamma var lite sen så vi kunde hjälpa att städa och sånt. Det var värkligen en rolig kväll . Så när jag var hemmma så var kl 22.45 då gjorde jag mig i ordning .Sen tittade jag på en film det vara till kl 23.40 då var jag tvungen att gå och lägga mig jag var bara så trött . Sen nästa dag vaknade jag kl typ 10.30 då åt jag med min syster. Sen skulle hon till Ted hennes pojkvän tills imorron då kommer hon hem . Men sen tittar jag på tv en stund senbestämmer jag mig att jag ska rida idag . jag gör mig i ordning att gå ut och rida på Emil . Det gick baba bra men han är så långsam och seg. Skriver mer ikväll sea:)



Det här är datorn:)
Kommentera inlägget här: