Erikas blogg

Söndag eftermiddag.

Kategori: Idag

Hejsan. Denna helgen har jag spelat en match och mestadels varit ute. Matchen vann vi med 5-2 och vi spelade mot Asmundtorp. Det har varit så skönt att vara ute i det fina vädret. Har varit upp mot +17 +18 grader ute :). Jag är så glad att våren äntligen kommit.

Igår tittade jag på Robinsson och tyckte att det var orättvist att han Erik skulle skada sig eftersom de knappt vunnit några tävlingar. Och att det är synd om de mörkblåa laget som bott i träsket länge nog och utan riktig mat.


Bild som min syster tagit när vi var och åt ute i Skälderviken förra veckan.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-04-19 | 17:50:09
    Bloggadress: http://magicmushrooms.blogg.se/

    Det är fett najs med vår! x)

  • eoew säger:
    2009-04-20 | 16:17:15
    Bloggadress: http://eoew.blogg.se/

    fin bild :)

  • T E R E S E < 3 säger:
    2009-04-30 | 16:36:52

    Kan du inte lägga till mig på länkar :



    bezzotezz.blogg.nu?

  • T E R E S E < 3 säger:
    2009-04-30 | 16:36:52

    Kan du inte lägga till mig på länkar :



    bezzotezz.blogg.nu?

Kommentera inlägget här: