Erikas blogg

Söndagen den 20/12-09

Kategori: Idag

Här sitter jag i min storasysters rum och måste har hörlurar för att vi har valp köpare här :( tråkigt tråkigt vad har ni hittat på eller ska göra?? själv har jag säljt kvällsposten blabla tråkigt men jag fick ca 335 kr det är inte så mycket men lite ialllafall. Om två dagar är det min dag:D kul kul igår hade vi en fest för mig och då kom mina kusiner och då hände det en liten olycka på mitt golv en av mina kusiner kräkte åh fy fan vad det luktade men nu är lukten borta tur jag har va. Vet inte var jag ska göra kanske gå ut och ta lite vinter bilder på min vakra hund Zixten:) Han är den bästa hund jag någonsin har träffat han är ca 5 månader tror jag han är jätte lydig och han har 2 syskon som är kvar någon som vill köpa?? snälla dom är jätte fina och man behöver ju inte ställa ut dom om man inte vill man kan ju ha som sällskap också;) men det kommer jag att göra med Zixten:) önska mig lycka till :)


Ha det gott och God Jul och gott nytt år:)

Kommentera inlägget här: