Erikas blogg

När jag var i Idre

Kategori: Idag

Den 9/1 - 09 åkte jag och min kompis Viktoria Mamma,Pappa.Emma till Idre vi skulle åka i 5 timmar till smedjebacken vi sov hos en av min mammas komisar. Vi sov över hos dom för att vi inte ville köra på natten . Och vi åt hos dom också sen var klockan ganska mycket så vi gick och bäddade i vär a sängar .Jag och viktoria sov i ena hörnet min syster sov i andra hörnet . Och mamma och pappa fick dela på en dubbelsäng. Så på morgonen kl typ 11 skulle vi åka till Idre det tar ungefär 4 timmar dit. Vi kom fram till idre kl 15.30 och vi åt också på vägen dit :) När vi kom fram tiil Idre så började jag med att packa upp alla saker först åt viktoria för att hon hade ont i huvudet hon la sig i sängen  . När allt var uppackat  då var vican vaken då spelade vi kort en stund sen åt vi och lite sån annat mys:) Typ som att jag och vican gick in på vårt rumm och spelade kort tills maten var klar det var kykling och ris . Sen tittade vi på en film den heter
snygg sexig singel  deen var ganska bra sen gick vi ut till dom andra och spelade kort där ute sen gick vi och la oss:)

Bilden jag tog :)

lire snö:):)






 

Kommentera inlägget här: